3 Nisan 2010 Cumartesi

Kids Choice Ödülü


Kids' Choice Awards -Çocukların Seçimi Ödülleri- 2010 yılında da sahiplerini buldu. Geceye katılan ünlülerin giydikleri kıyafetleri sizinle paylaşmak istedim.Katy Perry geceye giydiği ilginç elbise ile damgasını vurmuş, ben pek beğenmedim. Rihanna'yı ise çok çok şık buldum bu kez - sahne kıyafetinden değil turuncu halıdaki bej elbisesinden bahsediyorum. Sahnede ise giydiği pembe fırfırlı elbise ile çocukların gönlünü bir kez daha kazandığından eminim.

En İyi Çift : Jacob & Bella (Taylor Lautner & Kristen Stewart),

The Twilight Saga: New Moon

En İyi TV Show : iCarly

En İyi TV Aktörü : Dylan Sprouse - The Suite Life on Deck / Zack MartinEn

İyi TV Aktrisi : Selena Gomez

En İyi Müzik Grubu : The Black Eyed Peas

En İyi Bayan Şarkıcı : Taylor Swift

En İyi Erkek Şarkıcı : Jay-Z

En İyi Şarkı : “Party in the U.S.A.”, Miley Cyrus

En İyi Film : Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel

En İyi Film Aktörü : Taylor Lautner

En İyi Film Aktrisi : Miley Cyrus (Hannah Montana The Movie)

En İyi Çizgi Film : SpongeBob SquarePants

En İyi Reality Show : American Idol

En İyi Bayan Sporcu : Misty May Treanor

En İyi Erkek Sporcu : Ryan Sheckler

En İyi Video Oyunu : Mario Kart

En İyi Kitap : Diary of a Wimpy Kid (serisi)

En İyi Animasyon Filmi : Up

En İyi Seslendirme : Jim Carey (A Christmas Carol)

Big Green Yardım Ödülü : Michelle Obama (Let’s Move)

miley cyrus nerede konser vermeli?

miley cyrus puzzle